Elektrosat Internet

KOMUNIKATY


6
  • 1. Dzisiaj tj. 25.02.2021 od godz. 9.30 do 10.30 miała miejsce awaria zasilania w urządzeniach NASK. Oto informacja od PRIOVIDER Nask: Szanowni Państwo, w jednym z węzłów pośredniczących uległo uszkodzeniu zasilanie. Awaria została usunięta. Z poważaniem, Network Operations Center".

    2. Informujemy Państwa, że przerwa w dostępie do sieci Internet w dniu 25.02.2021 w godz. 17.00-22.00 była spowodowane przez awarie na połączeniu NASK-ATMAN. Jest to jeden z największych punktów styku międzyoperatorskiego we Wrocławiu. Awarie były poza naszym obszarem Naszego działania.


    6 UWAGA
    informacja aktualna od 16.10.2020 aż do odwołania.
    W związku z obecną sytuacją epidemiczną, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników, uprzejmie prosimy o załatwianie wszelkich spraw dotyczących świadczenia usług dostępu do Internetu drogą telefoniczną lub email.
    Wszelkie serwisy będą prowadzone przez obsługę telefoniczną, dlatego prosimy o współpracę w celu sprawnego usunięcia problemu. W szczególnych wypadkach serwis może się odbyć u klienta w domu, choć zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia się do drogi telefonicznej w razie wprowadzenia nowych obostrzeń.
    Cały czas istnieje możliwość podpisywania umów drogę elektroniczną, bez konieczności wysyłania ich pocztą tradycyjną (ograniczenie istotne ze względu na transmisję wirusów na przedmiotach). Obsługa serwisowa czuwa nad działaniem i jakością usługo dostępu do Internetu, jednak serwisy indywidualne w domach będą ograniczane do niezbędnego minimum.
    Montaże Internetu są jeszcze w tej chwili wykonywane z zachowaniem wszystkich procedur ochrony.
    Prosimy o zapoznanie się z procedurami serwisu w dziale zasady ogólne. Dziękujemy i życzymy Wszystkim zdrowia.




  • 6 27.04.2020 Zmiana siedziby biura od 01.05.2020 ELEKTROSAT INTERNET, ul. Hubska 96/100, budynek D, 50-502 Wrocław, budynek mieści się na terenie ELWAT.

    6 Serwis po godz. 16.00. Wszelkie awarie po godzinach pracy biura należy zgłaszać pod nr telefonu podany na umowie.

    6 Serwis od 8.00 do 16.00. W razie gdy klient stwierdzi brak dostępu do Internetu należy zgłosić taki fakt osobiście lub pod nr tel. 71 341 50 92. Procedury przyjęcia serwisu podane są w zakładce zasady ogólne lub usługi dodatkowe.
  • 6 Sprawdź prędkość. Jeżeli problem dotyczy prędkości Internetu, to prosimy skorzystać ze speedtesta. Test przeprowadzamy bezpośrednio na kablu lub na kablu z gniazda z pominięciem routera. Minimum to procesor C2D 3GHz, jeśli komputer jest słabszy to wychodzą zaniżone wyniki. Jest to spowodowane tym, że testy są we flash'u, a ten bardzo obciąża procesor. Speedtest.

    6 Jak odnaleźć adres fizyczny (adres mac) karty sieciowej. Pod tymi linkami znajdą Państwo procedurę odnajdywania adresu mac lub IP dla różnych systemów operacyjnych: Windows 7/8/10
  •